Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszelkie luźne rozmowy na temat Gendo!
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Poprawcie ten sklep!

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7299

  • papavero
  • papavero
  • Online
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania 53
  • Oklaski: 20
Wszelkie uwagi są dla nas cenne. Nie zawsze uda nam się wyłapać jakieś nieprawidłowości lub nielogiczne działanie bez Waszej opinii :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7298

Dziękuję za rozpatrzenie moich uwag :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7297

  • admin
  • admin
  • Offline
  • Posty: 120
  • Otrzymane podziękowania 19
  • Oklaski: 7
@zajaczek Faktycznie. Gdy chodzi o koszyk i pojedyńczy zakup to wartość może być myląca. Co z przypadkiem gdy dwukrotnie dokonasz zakupów, bo zapomniałaś o jednej pozycji? Chciałabyś jedną czy dwie paczki? Właśnie dlatego koszty dostawy obliczane są w momencie fizycznej zapłaty za wybrane pozycje. Przyjrzę się temu i zmienię zachowanie koszyka tak aby pokazywał prawidłowe koszty dostawy dla pozycji się w nim znajdujących, ale nie zmienię zachowania modułu płatności, który pozwala łączyć pozycje z wielu zakupów w jedną wysyłkę.

p.s. Kwota wynikająca z kodu rabatowego, który z jakiś powodów nie zadziałał, zostanie zwrócona fizycznie w przesyłce zawierającej Twoje ostatnie zamówienie.
Ostatnio zmieniany: 3 lata 4 miesiąc temu przez admin.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7296

@Admin: ja to wszystko rozumiem, po prostu uważam, że uczciwie by było najpierw zobaczyć obliczony ostatecznie koszt dostawy a potem zatwierdzić zakupy. Rozumiem, że im więcej kupuję tym droższa dostawa ale kluczem jest tu moment, w którym dowiaduję się konkretów.
A co się tyczy kodu, to wpisałam go jekieś 50 razy, więc raczej literówka nie wchodzi w grę :/

@papavero: chodzi o moment podsumowania zamówienia. Robię zakupy, "pakuję" wszystko do koszyka, klikam "dalej" i widzę całą zawartość koszyka, na dole jest łączna kwota zakupów "+koszty dostawy" a na dole przycisk "potwierdzam zakup". I to jest ten kluczowy moment, kiedy mam się zobowiązać do zakupienia wybranych towarów ale nie wiem ile tak naprawdę mam zapłacić bo wybór opcji dostawy (i związane z tym koszta) są widoczne dopiero po zatwierdzeniu :/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7290

  • papavero
  • papavero
  • Online
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania 53
  • Oklaski: 20
Zajączek, czy chodzi o zakupy poprzez koszyk, czy poprzez listę zakupów. Proszę powiedz, gdzie pojawił się błąd, w jaki sposób mogę sobie odtworzyć opisaną sytuację. Zerknę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Poprawcie ten sklep! 3 lata 4 miesiąc temu #7289

  • admin
  • admin
  • Offline
  • Posty: 120
  • Otrzymane podziękowania 19
  • Oklaski: 7
Podczas przeglądania pozycji towarowej widzimy koszt dostawy, który dotyczy konkretnie TEGO oglądanego przedmiotu. W różnych pozycjach towarowych koszty dostawy może i jest często różny. Wynika to z jego fizycznych właściwości takich jak rozmiar lub waga. Dlatego podczas płatności za grupę zakupionych towarów system autmatycznie oblicza możliwą NAJNIŻSZĄ wartość kosztów przesyłki dla zakupionych towarów w zależności od wybranej formy dostawy. Słowo najniższą jest tu kluczem. Takie było nasze założenie w projekcie, a optymalizacja załadunku zabrała mi kilka ładnych dni roboczych. Kod rabatowy jest aktywny i działa poprawnie. Może podczas przepisywania wkradła się literówka? Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.155 seconds